niedziela, 10 listopada 2013

Autumn loves sweaters!

Zawsze kiedy nadchodzi jesień, to po prostu dostaję szału na punkcie wszelakich swetrów, sweterków i kardiganów. To właśnie dzięki nim jesień nie jest taka straszna i szara. :). Mimo tego, że moja szafa przechodzi teraz wielką rewolucję, bo staram się wyeliminować z niej niepotrzebne ubrania, na które zwyczajnie nie mam już miejsca w nowym mieszkaniu, częściej myślę o tym co mi już nie będzie potrzebne niż co bym chciała sobie nowego kupić, to trudno mi być konsekwentnym w swojej decyzji zawężania garderoby, gdy zobaczę jakiś piękny sweter. :). Ten ze zdjęć pochodzi z nowej kolekcji H&M i od razu skradł mi serce! :)

sweter, spodnie- H&M, sztyblety-no name, torebka-sh, zegarek-prezent; podobne tutaj: www.zegarownia.pl





12 komentarzy:

  1. sweter i buty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny masz ten sweterek, spodnie i zegar ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie wyglądasz! Też uwielbiam sweterki jesienną porą ;))
    Twój jest prześliczny!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie, jesiennie. Bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i uśmiechnięta-swetruch bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your hair, it´s very beautiful, and lovely outfit. I´m your 100 follower ^_^. I leave my blog, follow me? xoxo

    www.ysilacosafunciona.com

    OdpowiedzUsuń
  7. całośc bardzo mi się podoba:)
    zapraszam do mnie------------------->http://redlips-evelinafashion.blogspot.com/
    jeśli ci się spodoba zapraszam rónież do obserwatorów;)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatycznie tu u Ciebie:)
    Fajny sweterek!
    Będę zaglądać =)

    Całusy z Krakowa
    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. This is totally gorgeous outfit! Love it!
    kisses: )


    http://anatkoren.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny sweter! Z ogromną radością dodaję Twój blog do obserwowanych;-)

    OdpowiedzUsuń