niedziela, 1 września 2013

"If You Could See Me Now"

Kolejna porcja zdjęć z pięknego Sopotu. Sukienkę znalazłam w second handzie i po raz kolejny moja cierpliwa mama przerobiła ją tak, jak chciałam :). Niedzielny poranek przywitał mnie deszczem, ale zza chmur znowu wyszło słońce. Niestety książki wołają żeby do nich wracać..więc wracam! Czas wrześniowych poprawek niestety nadchodzi..
Zostawiam Was z piosenką, która siedzi mi w głowie od kilku dni, więc nie mogło się obyć bez wstawienia jej tutaj. :)




 

29 komentarzy:

  1. Pięknie!. Miło patrzy się na słoneczne zdjęcia kiedy za oknem deszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post i super zdjecia ;)
    obserwujemy? aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikogo nie zmuszam do obserwacji, jeśli Ci się podoba i chcesz to zaobserwuj :)

      Usuń
  3. sukienka jest śliczna! zwiewna, dziewczęca, pięknie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zdjecia, tryskasz energia i ta ostatnia chwila wakacji <3 Swietne!

    Pozdrawiam, buziaki :*

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. polskie morze zawsze zachwyca *.*
    świetne zdjęcia : )

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne zdjęcia, aż chce się uśmiechać jak się na nie patrzy ! cudowne !
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Okulary i sukienka świetne ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jakaś Ty śliczna ♥ Dobrze mieć taką mamę. Moja Mama też lubi przerabiać rzeczy. :)

    Ja jeszcze Plotkary nie dokończyłam, ale chyba ją ruszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz, butki są genialne! :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia :) masz śliczny uśmiech :) obserwujmy ?;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Ci tego morza, śliczna sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham morze! moge patrzec i patrzec na Twoje zdjecia!
    zazdrosczze mamy ktora przerabia ciuchy :)

    obserwujemy? zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne miejsce, piękne zdjęcia. kiecka też się fajnie prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne zdjęcia, zazdroszcze wakacji! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie! Za oknami pogoda już nie dopisuje :(
    Ślicznie wyglądasz;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  16. ach, jakbym chciała teraz się znaleźć na tej plaży...

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka!

    www.fashion-utopia.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia :)

    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne miejsce, cudowna pogoda, cudowne zdjecia!
    Oj teskni mi sie za cudownym / goracym latem :(

    Pozdrawiam i Zapraszam w wolnej chwili :-)

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń