poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Sopot :)

W tym roku wakacje minęły mi naprawdę szybko. Natłok zdarzeń, sytuacji i obowiązków, sprawiły, że nie mogłam sobie pozwolić na dłuższy wyjazd, dlatego tym bardziej miniony weekend był czymś, o czym marzyłam od kilku tygodni. Sopot jest naprawdę pięknym miastem, niesamowicie klimatycznym i zdecydowanie 'nienudnym'. Na pewno każdy znalazłby tu atrakcje, które go zainteresują. Śliczne deptaki, klimatyczne kawiarenki, pyszne jedzenie i szereg muzycznych imprez to jest to, co mnie najbardziej się podobało. Miałam okazję wziąć także udział w koncercie TOP of THE TOP w Operze Leśnej i muszę powiedzieć, że impreza przerosła moje oczekiwania. Świetna publiczność, bawiąca się do samego końca imprezy, niesamowite nagłośnienie amfiteatru sprawiły, że czuć było muzykę głęboko w serduchu, a ziemia pod nogami dosłownie drżała :) (poważnie, bałam się, że bujający się na boki reflektor nad moją głową w końcu na mnie spadnie). No i muszę przyznać że po tym koncercie coraz bardziej doceniam polskich wykonawców, bo cała 'elita gwiazd' (w moim mniemaniu pseudo gwiazd) zagranicznych śpiewała z playbacku i to jeszcze w tak nieporadny sposób, że zastanawiałam się kto ich w ogóle wypuścił na scenę. 
Do Sopotu wrócę zapewne jeszcze nie raz, szkoda tylko, że w sezonie to miejsce jest tak zatłoczone...to chyba jedyny minus jaki zalazłam. No i oczywiście z wielkim bólem serca przełknęłam fakt, że omija mnie koncert Dawida Podsiadło, bo grał wieczorem w niedzielę, a wtedy trzeba było już niestety wracać..
sandały-czasnabuty.pl | spódnica-stradivarius | sweterek-sh | bransoletka- prezent od siostry

 

25 komentarzy:

  1. To piękne, że Polska ma tyle cudownych miast. Wystarczy odrobina czasu, chęci i zmysłu podróżnika, by w jednej chwili znaleźć się w raju:)
    Pozdrawiam, mishamel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, mój chłopak był w ten weekend w Sopocie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okazję być tego lata w Sopocie. Piękne molo, deptak, mnóstwo uroczych kawiarenek i restauracji ale na plażowanie wybrałabym zdecydowanie Gdynię. Nie wiem jak teraz ale podczas mojego pobytu, sopocka plaża była bardzo zanieczyszczona i brzydko mówiąc śmierdząca.
    Festiwal miałam okazję zobaczyć w telewizji. Nie było źle ale miałam wrażenie, że niektórzy zagraniczni "artyści" byli wepchani tam na siłę bo nie było kogo wziąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plaża sama w sobie nie wyglądała źle, ale za to woda była naprawdę brudna, ale to mi akurat nie przeszkadzało, bo temperatura wody w Bałtyku tak nie zachęcała do kąpieli :)

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia, i te smakolyki, chetnie bym spróbowała <3
    A ty jak zawsze, cudownie się prezentujesz;))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia zapierają dech w piersiach! Aż nie chce się wierzyć, że Sopot jest tak piękny :) bardzo podoba mi się Twoj blog :) obserwujemy? Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia takie klimatyczne i pełne życia, a Twój uśmiech dodaje im uroku:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :) zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne zdjecia, bardzo mile miejsce sie wydaje!

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Sopot! Przepiękne zdjęcia!
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne zdjecia :)

    obserwuje.

    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje kochana, u Ciebie też pięknie i rewelacyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sopot to rzeczywiście piękne miasto ;) Zdjęcia robią wrażenie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia :) masz śliczne włosy :)

    obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi dear, how are you?
    You look perfect, love the whole outfit! :)

    Great pics!
    http://modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia! Sopot jest świetnym miastem :)
    Bardzo podoba mi się Twoja spódniczka w kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja w tym roku nie byłam nad polskim morzem :( Wyglądasz tak promiennie!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale piękne, ciepłe zdjęcia! <3 aż chce się tam pojechać!

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia szczególnie te zbliżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. SUCH GORGEOUS SHOTS





    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  20. patrząc na te zdjęcia chętnie cofnęłabym się do środka lata :/
    ps. masz bardzo ładny uśmiech!

    OdpowiedzUsuń