niedziela, 7 lipca 2013

Everything is alright :)

 Nie było mnie już tutaj długo, zdecydowanie za długo. Czasami jednak dzieje się w życiu tyle, że są rzeczy ważne i ważniejsze, dlatego blog i nie tylko blog został zaniedbany. Dziś kiedy wszytko jest już w porządku, jest piękna pogoda, są wakacje, ja siedzę na balkonie i nadrabiam zaległości w czytaniu Waszych blogów, bo trochę mi się już tego nazbierało :). Obiecuję bywać tu znowu regularnie. Strasznie się z tęskniłam za blogowaniem :). Pozdrawiam cieplutko :).



26 komentarzy:

  1. Widzę, że polubiłaś długie spódnice;)
    Ja również bardzo je lubię, a Ty naprawdę dobrze w nich wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam długie spódnice!!!


    kocham |!!

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wyglądasz, twoja spódnica jest piękna ;))
    Cudowne zdjecia!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądasz w tej spódnicy! masz cudowne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. och cudownie wyglądasz świetna stlizacja pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ! Top wygląda zachwycająco ! Świetny look! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dobrze, że wróciłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  8. dodaje do obserwowanych,swietny blog :D
    masz naturalnie krecone wlosy? sa sliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz ślicznie! Bluzka jest cudna, a Twój naturalny uśmiech dodaję Ci uroku :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja, świetny blog ;) Obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie! Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja, dopracowana w każdym szczególe. najlepsze naszyjniki, są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś śliczna :) a co do stylizacji bardzo mi się podoba :) uwielbiam maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny wygląd, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeuroczo, uwielbiam takie romantyczne stylizacje :) No i długie kiece, koronki...
    Dobrze, że jesteś ;)
    Ruda Frela

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna spódnica:) bardzo masz fajny styl:) dodałam Cię do oberwowanych ,ale bardzo by mi było miło gdybyś mnie odwiedziła w wolnej chwili. Pozdrawiam:) http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódnica jest faktycznie piękna.. zwiewna... "tańcząca" z każdym ruchem...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń