wtorek, 9 kwietnia 2013

Ostatnia garść zimy?























Niedawno, całkiem przypadkiem chodząc po galerii trafiłam na długą, puchową, zimową kurtkę. Moją uwagę zwrócił ciekawy nadruk imitujący ścieg włóczki w swetrze. Nigdy nie zachwycały mnie kurtki tego typu, ale ten świetny nadruk, pasek w talii, który eliminuje 'workowatą' figurę, krój i funkcjonalność kurtki mimo tego, iż jest dość długa sprawiły, że nie mogłam zostawić jej w sklepie. Kolejnym zaskoczeniem na plus, z racji tego, że sezon zimowy mamy już prawie zakończony była bardzo duża obniżka cenowa. Przez ostatnie dwa tygodnie nosiło mi się ją świetnie, tym bardziej, że po chorobie uważałam na to, aby nie zmarznąć, a tak ciepłej kurtki jeszcze nie miałam. :). Mam nadzieję (mimo tego mojego całego uwielbienia do niej), że następnym razem założę ją (z wielką chęcią i radością)  za rok, bo chyba ta wiosna powoli się zbliża? :)
 
kurtka- CARRY, szalik-sh, pierścionek-Allegro, buty-PARFOIS, torba- no name


Ostatnio uwielbiam :)


 

23 komentarze:

  1. Swietna kurtka :) Piekna sesja rowniez !! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piździonek po prostu ... super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie wyglądasz!!
    Pozdrawiam:*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. masz śliczne włosy ;) a kurtka i pierścionek mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dość ciekawa, tak nadruk od razu przyciąga wzrok, nie jest taka nudna. Ja też mam nadzieje że temat zimy w końcu się skończy :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna piosenka! śliczna stylizacja!
    obserwuję.

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjne zdjęcie :)

    a-milordka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna ta faktura płaszczyka, ja też nie przepadam za długimi płaszczami jednak ten wygląda na Tobie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna jest ta kurtka,uwielbiam różnorodne faktury ubrań!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, cudowne miasto!
    Wspaniale wyglądasz, szara narzutka jest cudowna <3
    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka wygląda pięknie i faktycznie musi być niesamowicie ciepła!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny strój i masz naprawdę śliczną urodę ;)) plus widzę łowickie wycinanki - Łowicz moje miasto ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna kurtka, rzuca się w oczy! ślicznie wyglądasz jak jesteś uśmiechnięta! :)

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe i fajne zdjecia :) masz sliczne wlosy

    OdpowiedzUsuń
  15. super jest ta kurteczka! Bardo fajnie wyglądasz w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dieta kopenhadzka jest strasznie ciężka. Ja bym na niej w życiu nie wytrzymała. Z resztą uważam, że to głupota żeby tak mało jeść :P
    Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz, zazdroszczę Ci tych pięknych loków! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super look:)

    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknu look i rewelacyjne zdjęcia.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam z niecierpliwieniem na nowy post! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. super klimatyczne foty! :)

    OdpowiedzUsuń