wtorek, 30 kwietnia 2013

Hello Kazik!

 Bardzo lubię takie niezobowiązujące, spontaniczne wyjazdy. W Kazimierzu Dolnym byłam już przynajmniej kilka razy i za każdym to miejsce przywołuje inne wspomnienia.
Z ostatnią moją wizytą na pewno będą mi się kojarzyć 'wróżki', które można tam spotkać prawie wszędzie i od których wróżb nie da się opędzić, niezliczona liczba małych dzieci, które wywracają się na ziemię zanim zrobią zaledwie trzy kroki, po czym każdy taki upadek kończy się przeraźliwym płaczem. Nie żebym nie lubiła dzieci, ale w sytuacji gdy popatrzy się na coś takiego z boku przez jakiś czas, a taka scenka powtarza się średnio co 10 min to widok ten staję się przekomiczny. Całe szczęście deszcz postraszył nas tylko drobnymi kroplami, przez co pogoda była idealna do spacerowania i delektowania się wolnym od zajęć czasem :)
 


23 komentarze:

  1. Bardzo ładne i klimatyczne miasto. Niestety nigdy tam nie byłam. Może nadrobię zaległości w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna parka:) bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oh cudowne zdjęcia ! bardzo fajny look
    + uwielbiam cytat pod nazwą Twojego bloga ! :))

    btw, może masz ochotę na wzajemną obserwację ?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna spódniczka;) dodaje bloga do obserwowanych i zapraszam do mnie www.judiandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluzeczka i piękne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz mega!!<3 to po pierwsze:) po drugie-zdjęcia bajeczne:) byłam w kazimierzu w tamtym roku w maju, jest cudownie..<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz! Spódniczka i parka bardzo mi się podobają :))
    Dziękuję za odwiedziny, obserwuję i zapraszam do tego samego ;)

    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. totalnie zakochałam się w tej stylizacji - jest perfekcyjna, nic dodać nic ująć! idealnie zestawiłaś tą cudowną spódniczkę z butami i kurtką khaki, idealnie! do tego masz cudną urodę! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. urocza i dziewczęca stylizacja !

    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kazimierz jest przepiękny, a ty wygladasz bardzo dziewczeco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna spódniczka:) idealnei na spacer:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie umiem się napatrzeć na tą spódniczkę jest taka urocza i dziewczęca ! <3

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. byłam tam, urokliwe miasteczko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódniczka mega:)

    Zapraszam na:
    letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. STUNNING! I just love these photos! Your hair is AMAZING I wish mine would do that :() xx

    http://rendersublime.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzy mi się wyjazd do Kazimierza :)
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kazimierz ma swój niepowtarzalny urok; nawet nie potrafię zliczyć ile razy już tam byłam i za każdym razem zachwyca tak samo:)
    cudowne zdjęcia...dla mnie to podróż w czasie:)
    pozdrawiam:)obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, amazing pics!!
    and your look really great :)

    OdpowiedzUsuń
  19. te buty świetnie się komponują ze spódniczką! obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń