czwartek, 4 kwietnia 2013

Flores! ♥

 Kwiatowy wzór na torebkach, apaszkach, sukienkach to nieodłączny element wiosenno-letnich stylizacji, ja sama nie wyobrażam sobie lata bez zwiewnych sukienek czy spódnic. Już nie mogę się doczekać kiedy odrzucę gdzieś na dno szafy wszystkie długie spodnie, bo prawdę mówiąc wiosną czy latem rzadko można mnie w takich zobaczyć. Ostatnio moje serce urzekły duże, wyraziste wzory kwiatów i marzy mi się sukienka z dużą ilością trawiastej zieleni. Moim ideałem jest zielona, zwiewna sukienka z mocno podkreśloną talią, taka jak na trzecim zdjęciu...ehh..kiedy ta wiosna? ;)
Ta nasza pogoda niestety nie wpływa na mnie zbyt dobrze, bo dopadła mnie choroba i tym razem bez antybiotyku się nie obyło. Wracam jak tylko wyzdrowieję :)




9 komentarzy:

  1. uwielbiam takie sesje zdjęciowe.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Motyw kwiatów jest cudowny!. Również nie mogę doczekać się momentu, aż zakopię gdzieś w szafie zimowe ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, kobiece sukienki!
    Justyna, ja nie pamiętam Ciebie chodzącej w spodniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, kobiece sukienki!
    Szkoda, że tak dużo dziewczyn w słoneczne dni zakłada dżinsy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful! Would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  6. To pierwsze zdjęcie jest po prostu przepiękne! Mogę go ukraść? :P
    Ja uwielbiam motyw kwiatowy i w szafie mam sporo zwłaszcza wiosenno-letnich rzeczy w takim właśnie wzorze. Teraz tylko czekam na wiosnę. Choć w zimie też z kwiatami jestem za pan brat. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, sama znalazłam je na blog.netrobe.com. Uwielbiam zdjęcia tam zamieszczane ;)

      Usuń
  7. Przesliczne stylizacje, najbardziej to podoba mi sie ta zielona sukienka :) Ja niestety rzadko chodze w sukienkach a szkoda. Miejmy nadzieje ze pare Twoich fotek przywola wiosne :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak kwiatowy wzór jest bardzo kobiecy i niezmiennie kojarzy się z latem ,
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń