czwartek, 21 marca 2013

Don't forget to smile :)

To, że nadejście kalendarzowej wiosny, nijak ma się do realnej pogody nie muszę mówić, bo chyba każdy to zauważył. Zastanawiać się nad tym kiedy przyjdzie  i czy będzie to niedługo też nie mam już zamiaru, bo tego nie wie nikt, nawet meteorolodzy. Tak czy inaczej przyjść kiedyś musi :)
A ja tymczasem uświadomiłam sobie, że gdzieś na dnie mojej szafy wisi zapomniane przeze mnie cieplutkie futerko. Zimowa aura i zaspy śniegu za oknem zachęciły mnie, aby wydobyć je z ciemności i pokazać mu trochę świata ;). O futrach mówi się, że dodają lat i sporo kilogramów, ale jakoś w tym momencie całkowicie mi to nie przeszkadzało. Mogłabym rzec, że zakochałam się w nim na nowo, i chętnie ponosiłabym je jeszcze jakiś czas...ale w sytuacji gdy koniec marca wygląda tak jak wygląda nie powiem, że nie chciałabym już wiosny :)





31 komentarzy:

  1. piękne buty:) Masz bardzo ładny uśmiech! Zapraszam do mnie na nowy post :) http://actlikeareallady.blogspot.com/2013/03/like-blake.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś przepiękna♥
    a co do pogody to musimy to jakoś przeboleć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz.;) uwielbiam takie fryzurki.;0

    OdpowiedzUsuń
  4. futerko bardzo ładne, masz też pięknie wykonany makijaż :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczne botki :) jesteś taka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna szminka! wyglądasz oszałamiająco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz.Podoba mi się zestaw w całości:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś cudowna... Piękne stylizacje i do tego ta Twoja nietypowa, ale zachwycająca uroda :-) Zaczynam obserwować, zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. W Twoim przypadku futerko wcale nie dodaje kilogramów, wyglądasz świetnie!. Są ich zwolennicy i przeciwnicy, ja jestem zdania, że należy nosić to w czym nam ciepło i wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne buty i bardzo podobają mi się te zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne masz to futerko i zdecydowanie nie dodaje Ci kilogramów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne futerko :)
    Marzę o takim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Jestem pod wrażeniem! <3
    Mega mi się podoba! :)

    Buziaki, Dakottaa

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne futerko jak i zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacja;)
    buciki sa genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  17. futerko i buty to moi faworyci ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. buty + torba = coś cudownego<3

    OdpowiedzUsuń
  19. great outfit !! you're beautiful :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga ;)

    Zapraszam na nowy post!

    kiss.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny set, taki unikalny i ciekawy.
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna stylizacja i cudowne zdjęcia! Futerko i apaszka są genialne :) Bardzo klimatyczny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe futerko, ale buty i apaszka to cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  24. jejku, ale ty jesteś śliczna:)

    OdpowiedzUsuń