piątek, 15 marca 2013

Pink stripes


Ten nagły powrót zimy, który obserwujemy od kilku dni zaskoczył wszystkich tak, jakby to był pierwszy śnieg w roku, korki na mieście, opóźnienia pociągów przez co miasta zostają sparaliżowane, chyba nigdy nie nauczymy się, że polska pogoda potrafi płatać figle ;). Jak na optymistkę przystało to ja odliczam dni do środy, bo wiosna ma podobno wrócić na dłużej i jak na razie ta myśl nastraja mnie tak pozytywnie, że przez kilka następnych dni nikt nie jest w stanie zepsuć mi humoru :)
Dziś proste połączenie róż, beż + jasny jeans... chyba mi się nigdy nie znudzi :)
 
 sweter-sh, jeans-h&m, naszyjnik-allegro,pasek-prezent, zegarek- Asos, podobne tutaj: www.zegarownia.pl






                                                            
Ostatnio nie mogę przestać słuchać :)

32 komentarze:

  1. heh to aż straszne że na każdym blogu który dzisiaj odwiedziłam jest temat wiosna!!;)♥
    cudowne połączenie!!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny minimalizm!
    I chcę taki mięciutki dywan!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również odliczam dni do środy, nie tylko z powodu zbliżającej się wiosny ale i wolnego. W środę zaczynają się u mnie rekolekcje więc postanowiłam zostać w domu i trochę się poobijać ;)
    Do twarzy Ci w różowym kolorze!.

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz :)
    bardzo podoba mi się zegarek!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww zauroczyły mnie te zdjęcia! Piękny sweter, piękna Ty, piękny aparat!
    Wspaniały blog, z przyjemnością obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste, ale przy tym urocze połączenie :) promieniejesz :)
    zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa weź mi już z tym śniegiem z tąd...
    Ależ ty masz fajną fryzurę :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz najśliczniejszy zegarek jaki do tej pory widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz;)
    Te wiosenne kolory wyglądają prześlicznie na Tobie, czekam na stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz :) uroczy zegarek i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne zdjęcia,TY i sweterek;)
    super blog!
    zapraszam do mnie na konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja zwróciłam uwagę na zegarek, BOMBA!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny blog !! świetny look !! obserwuje i zapraszam do siebie tam nowy post _ GLAMOUR

    http://mfashion88.blogspot.com/2013/03/glamour.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wyglądasz, a zegarek jest świetny <3

    http://needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zegarek jest cudny! Zastanawiałam się nad kupnem takiego bo znalazłam na allegro ale jednak zdecydowałam się na inny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy blog. Idealny do częstych odwiedzin.
    Pozdrawiam i obserwuję, www.mishamel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę Ci powiedzieć, że masz cudowne włoski! :) wyglądasz na bardzo sympatyczną i fajną osobę.:) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz :)
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny sweterek i zegarek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. paski w takim wydaniu nadal łykam bo na spodnie w paski b&w nie mogę już patrzeć:)
    no i zegarek kochany<3

    pozdrawiam
    persona non grata

    http://personanongrata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Twojego bloga ;)


    Przy okazji dziękuję za odwiedziny i miły komentarz ;)

    Zapraszam na nowy, świeżutki post


    www.POLINEFASHION.pl


    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. ale fajny blog! już dodałam do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń