niedziela, 17 lutego 2013

Gdańsk welcomes!

Po wyczerpującej sesji przyszedł czas na wypoczynek..i jak co roku to bywa chociażby nie wiem co się działo musiałam wyjechać, aby ostudzić mój 'przegrzany' mózg nauką ;). W polską tradycję wpisane jest już chyba, że zimą wypoczywamy w górach. W sumie to nie ma w tym nic dziwnego, bo góry w zimie są przepiękne, a poza tym tylko o tej porze roku można wyszaleć się na nartach, snowboardzie i wszelakich zimowych sportach. I dlatego właśnie między innymi w tym roku nie wyjechałam w góry tylko nad morze. Wiem, wydaje się mało rozsądne gdy za oknem wieje i na szybkie nadejście wiosny się nie zapowiada. Mimo to, znalazłam wiele plusów wyjazdu nad nasze polskie morze. Po pierwsze, kto z was widział morze zimą? Oczywiście nie liczę tych, którzy mają je na co dzień (szczerze im zazdroszczę). Na pewno znajdą się i tacy, którzy mieli tę okazję, ale trzeba przyznać, że to dość nietypowe. Kolejny plus to brak tłumów. Latem Bałtyk odwiedza tak dużo ludzi, że marzenie samotnego spaceru brzegiem morza wydaje się mało realne. Następna zaleta jest taka, że nad morzem jest cieplej zimą w porównaniu do każdego innego miasta Polski. Zdziwiło mnie, że tym razem wiatr nie urywał mi głowy gdy chodziłam po plaży, a latem czasami to się zdarzało. Przy brzegu można było spotkać przeważnie emerytki, które pokazały mi jak szukać bursztynów i nawet udało mi się kilka wyszperać z piasku :).
I kolejny raz moja stara zasada dotycząca podróżowania się sprawdziła. Nie ważne gdzie, nie ważne czym, nie ważne na jak długo zawsze warto :)

 Widok ok. 15 dzikich kotów (niestety nie widać tu całej gromady) karmionych przez starszych dziadków wzbudził moje wielkie zainteresowanie jako szalonej maniaczce kotów. Na początku wydawało mi się, że dwoi i troi mi się w oczach i że tyle kotów na raz w jednym miejscu to rzecz nie możliwa, a jednak była możliwa :). Mieszkańcy tak o nie dbają, że wcale nie wyglądają na niedożywione, rzekłabym nawet, że maja sporą nadwagę :)


32 komentarze:

  1. byłam kilka razy nad morzem zimą, ale to już musiałabym sięgnąć pamięcią całe lata wstecz ;) jednak myślę, że na spokojny odpoczynek po sesji taki wybór jest trafiony, brak tłumów, cisza... aż czasem trudno uwierzyc, że to te same miejsca, które latem tętnią życiem!
    a koty chyba mało gdzie mają źle, w wielu miastach ludzie tak je przyzwyczaili, że mają niemal stołówkę - w tym samym miejscu o tej samej porze, a kotki już wysilać się nie muszą by na coś zapolować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, aż czuć klimat tego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham Gdańsk i cieszę się że mogę bywać tam tak często

    OdpowiedzUsuń
  4. pozdrawiam z Gdańska;) co do tego, ze jest cieplej, ostatnimi czasy, bym nie powiedziała;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w porównaniu do Polski wschodniej na pewno :)

      Usuń
  5. ale Ty masz piękne włosy!!! Robisz z nimi coś szczególnego? Tak bardzo Ci zazdroszcze...:D

    http://justjustys.blogspot.com/ będzie mi bardzo miło jak zajrzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę powiedzieć, że wyglądają tak bez mojej interwencji ;)
      Włosy kręcone i puszące się wymagają trochę pracy, ja używam odżywek i balsamów do loków, które stosuje na mokre i suche włosy..no i nie używam suszarki :)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia oraz piękna Ty!
    Nie mam słów- cudownie!!!
    Parka świetna;))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  7. to już taki stereotyp, że w góry to zimą a latem nad morze...
    ważne z kim :)

    fajnie tu u Ciebie:) bardzo mi się podoba, więc obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nabraliśmy ochoty na wizytę w Gdańsku :) cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdjęcia, już 3 raz oglądam i chyba jeszcze parę razy będę oglądać, super :)
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Your pics are wonderful, you are so talented ! The place is so beautiful, too and I like your look ! Kisses

    Fashion and Cookies
    Fashion and Cookies on Facebook
    Follow on Bloglovin
    Last day to enter SunglassesShop Valentine's Vogue giveaway: win a pair of Vogue sunglasses of choice, open worldwide ! Don't miss the chance !

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Gdańsk, jeżdżę tam co roku na wakacje do babci. Zimą również byłam, najłądniej jest gdy leży dużo śniegu :)

    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam nad morzem, w Jastarni zimą, miałam może wtedy 6 lat. Nie wspominam tego dobrze bo od razu po przyjeździe wskoczyłam do hotelowego basenu co skończyło się chorobą i leżeniem przez tydzień w łóżku :(.
    Gdańsk wygląda cudownie. W wakacje wybieram się do Trójmiasta na koncert więc koniecznie muszę odwiedzić to miasto!.
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zainteresował mnie Twój blog dlatego obserwuję ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia... dziwi mnie, że jeszcze nie zwiedziłam Gdańska! czas to zmienić =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam w Gdańsku :) Cudowne miasto, co widać na zdjęciach :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne zdjecia. Ps. Masz sliczne wlosy

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post and blog. Lets follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia!






    Dzięki za komentarz na www.polinefashion.pl

    Zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę wizyty :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjecia!
    Byłam kiedyś, dawno temu zimą nad Bałtykiem. Teraz mam inne, cieplejsze morze na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne zdjęcia i blog!! Magiczny jest ten post:))
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super zdjęcia ! Takie piękne kolory mają, czym robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Zdjęcia robię Nikonem d90 + 18-105, a kolory to kwestia odpowiedniego podkręcenia w PS :)

      Usuń
  22. piękne zdjęcia , uwielbiam to miasto:)
    obserwuję:)
    zapraszam także do siebie!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia, szczególnie to ostatnie ♥

    Obserwujemy?
    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na nowy post kochana;))
    Uwielbiam twoje loki <3 Chyba już to mówiłam 100 razy:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ah moje rodzinne miasto!!! Byle do lata. :)

    OdpowiedzUsuń