środa, 30 stycznia 2013

Purple winter

 Ta plucha za oknem, nagła zmiana temperatury, ciśnienia i nagromadzone od tygodnia zmęczenie sprawia, że zasypiam wszędzie gdzie się da. U mnie w tym tygodniu egzaminów już nie będzie, więc dzisiaj odpoczywam, a od jutra znowu do książek, bo następny tydzień wcale nie zapowiada się łatwo. Dla tych, których sesja nie chce opuścić i którzy czują się tak zmęczeni jak ja polecam posłuchania mojej potrójnej niespodzianki muzycznej, która ostatnio wszędzie za mną chodzi :). Trzymajcie się ciepło, nie dajcie się sesji, powodzenia na egzaminach i wszelakich zmaganiach sesyjnych! :)

Jako szalona miłośniczka kotów nie mogłam się oprzeć przed kupnem tego zegarka, po prostu go uwielbiam :)
 jacket-New Look, boots-no name, gloves ,scraf and dress-gift from mom, earrings- I am, watch- Asos,
sweater, bag-sh



33 komentarze:

  1. uroczy zegarek i bardzo podoba mi się twój sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda po prostu pięknie, zegarek, szalik, rękawiczki... wszystko wszystko.:) i urocza fryzurka.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweter jest świetny:) kolory i wzór! chce taki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zegarek mega;) ! Uroczo.

    zapraszam do komentowania badz obserwowania :) : http://madllin.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz! zapraszam na mojego bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz w fioletach!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjecia, cudownie wyglądasz na kazdym jednym ;))
    Szalik jest boooski:)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. mi sie wszystko podoba, pieknie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co zdjęcie to piękniejsze :)) Ślicznie wyglądasz w takim zimowym pejzażu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja ; )
    a zdjęcia są po porostu urocze . . .
    Obserwuję i zapraszam do mnie ; >

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz ! bardzo podoba mi się to zestawienie. pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. raaajciu wszystko bym przygarnęła do siebie !!

    zapraszam do wzajemnego obserwowania i polubienia mojego fanpage ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja miłośniczką kotów nie jestem, ale zegarek jest fajowski :D

    OdpowiedzUsuń
  14. same oh i ah... pięknie no...zapraszam do mnie.obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zegarek ! <3 miło tutaj u ciebie :) mam nadzieję, że u mnie też ci się spodoba i również mnie zaobserwujesz :P
    a tymczasem zapraszam na mój pierwszy konkurs :D
    http://emfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja :) kolczyki są słodkie :) nie wspomnę o zegarku, szkoda, że za stara jestem na niego ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie Marta

    Follow Me www.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ale masz piękny uśmiech, a zegarek uroczy !

    OdpowiedzUsuń
  18. ojeej zegarek jest przeuroczy :) set bardzo mi się podoba idealnie do ciebie pasuje ! masz przecudowny uśmiech i świetnie dobrany odcień szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz, każdy detal idealnie ze sobą pasuje! obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Zegarek jest genialny:)
    zapraszam do mnie:)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie niestety sesja jeszcze nie opuściła... Muszę sie z nią męczyć... Świetny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie zachwyciły dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za bardzo miłe słowa!:)
    Pięknie wyglądasz, bardzo lubię, kiedy ludzie nawet zimą potrafią troszkę pobawić się modą;) Mnie jeszcze przez 2 dni sesja pomęczy, za to mam nadzieję, że Ty masz już święty spokój (widzę, że także jesteś dziewczyną z politechniki!;)) i masz odrobinę wypoczynku:)
    Pozdrawiam ciepło i również obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ jesteś śliczna !!!
    Świetna, przyjemna stylizacja.
    Lubię takie kolorki!

    http://ladyindefinite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ten zegarek jest słodki :) też chce taki !

    OdpowiedzUsuń
  26. O rany! Masz przecudowny zegarek :) Ja już od roku przymierzam się do zakupu, ale nie mogę znaleźć żadnego ciekawego - huh, straszny przemiał w tych naszych sklepach

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny zestaw;)
    uroczy zegarek i rękawiczki
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne kolczyki i świetne buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. też mi się podoba ten zegarek z kotem

    OdpowiedzUsuń