środa, 9 stycznia 2013

It's Time...

Skórzane dodatki, które królują od kilku już sezonów znalazły u mnie ostatnio wielkie upodobanie i na moją listę upragnionych rzeczy ciągle wskakuje coś nowego ‘skórzanego’ (nie znoszę określenia, że coś jest must have choć w tym przypadku kusi mnie żeby powiedzieć, że must have są wszelakie imitacje skórki  :D). A tak swoją drogą to zawsze zastanawia mnie jak to działa, że kiedyś (tu wspominam czasy podstawówki/gimnazjum) niemalże każdy skórzany element ubioru wzbudzał śmiech i wydawał się kiczowaty, trochę nieprzyzwoity ;). Takich przykładów jest przecież mnóstwo..np. pamiętam jak szczytem modowego obciachu były spodnie typu rurki z podwyższonym stanem, a dziś prawie każdy nie mógłby bez nich żyć (w tym ja)..i tak można wymieniać i wymieniać…czasami czuję się nieświadomie zmanipulowana :D.(tak jak w sumie większość naszego społeczeństwa)


A tak już całkiem z czapy…
Ile ja bym dała żeby ta zima się już skończyła…i  w końcu przyszła moja najukochańsza wiosna! Zima zawsze nastraja mnie negatywnie do wszystkiego. Robię się leniwa, często mam zły humor, i wyjście z domu zawsze zajmuje o wiele więcej czasu niż latem, bo przecież trzeba na siebie włożyć.. i to i tamto, żeby było ciepło i jeszcze żeby do siebie pięknie pasowało :D. Dlatego z niecierpliwością wyczekuję wiosny ( tylko jeszcze, żeby po drodze do wiosny nie było sesji :( )
Raaany ! Jak ja uwielbiam wiosnę! :). W sumie nie ma chyba osoby, która by nie lubiła zapachu przyrody budzącej się do życia. Nie wiem dlaczego, ale zawsze nadejście wiosny traktuję tak jakby to był jakiś niesamowity cud czy zjawisko..Te wszystkie pierwsze zielone listki, zielona trawa, kwiatki zawsze wyłaniają się dla mnie znikąd i cieszę się jak głupia jak jakiegoś zobaczę. Na post i pisanie o wiośnie może jeszcze za wcześnie, ale jakoś mnie tak poniosło pozytywnie (może za dużo muzyki optymistycznej słucham ;) )

granatowy sweter, sweterek- sh | spódnica-reserved | buty- h&m |zegarek-prezent, podobne tutaj: www.zegarownia.pl
 




23 komentarze:

  1. Piękny płaszczyk! skąd?

    Na pierwszym zdjęciu masz minę jak byś chciała coś spsocić ;)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest płaszczyk, tylko sweter :)
      Kupiłam go w second-handzie :)

      Usuń
  2. Śliczny zestaw :) Na zbliżeniach wyglądasz jak elf( to jak najbardziej komplement ;)), a jak już mowa o elfach, to zapraszam do siebie po więcej info... ;>
    Też tęsknię za wiosną! Mi nie tyle o pogodę chodzi, ale o kolekcje wiosenno- letnie, o których już marzę od kilku miesięcy! ^^"

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw. Taki wysmakowany. :) Zapraszam po inspiracje na mojego nowego bloga, gdzie można obejrzeć ręcznie szyte torebki oraz gorsety mojego autorstwa: http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejuu, jaka cudowna stylizacja. taka...sympatyczna :D bardzo chętnie bym w nią skoczyła. wydaje się wygodna a do tego wygląda na dobrze przemyślaną. wszystko idealnie, genialnie po prostu! :D a co do wiosny.. jest wspaniała, sama uwielbiam wiosnę, wtedy wszystko jest zupełnie inne, takie świeże, nowe i pachnące ^^ ale zimę też lubię, nawet bardzo. bardziej, niż lato ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. masz śliczne włosy, rany ile ja bym dała za loki...
    Ja również kocham wiosnę, to zdecydowanie moja ulubiona pora roku! Mam to szczęście, że mieszkam na wsi, za oknem mam drzewa i pole, więc każdego dnia mogę obserwować jak sie wszystko zmienia. Wiosną jest cudnie. Moim ulubionym miesiącem jest maj, ale to przecież widać nawet po nazwie mojego bloga ;)
    pozdrawiam :) wakemeupinmay.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne zdjęcia! Najbardziej podoba mi się to ostanie, cudowne :) Poza tym masz piękną urodę, niezywkłą twarz!

    OdpowiedzUsuń
  7. te z niecierpliwością wyczekuję wiosny, strasznie męczy mnie ta zima :(
    super wyglądasz, świetny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz, boska spódniczka :)

    http://needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za miły komentarz :) cudowna stylizacja , szczególnie płaszczyk ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co to za pomadka na ustach?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to nie wiem, bo kupiłam ja już jakiś czas temu w zwykłej drogerii i chyba nie jest jakiejś znanej firmy ( nie umiem powiedzieć jakiej, bo napis się już zdarł :))

      Usuń
  11. Masz bardzo ładne zdjęcia :) Cała stylizacja bardzo ładna wszystko do siebie pasuje ale najfajniejsze są buty bo nie za wysokie ani za niskie , takie lubie uniwersalne:)alice .
    obserwuje;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, a uśmiech masz piękny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz śliczny uśmiech i bardzo ładny zegarek ;)
    Całość bardzo, bardzo na tak! Na pewno nie zamarzłabym tak świetnie ubrana ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdj.:) ślicznie wyglądasz.:) obserwuje i zapraszam do mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy zestaw ;)
    ps. masz cudowne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, masz piękny uśmiech i włosy:)
    obserwuje i zapraszam:)
    karolilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń