niedziela, 25 listopada 2012

My perfect cat sweatshir ♥


 Sportowy styl chyba nigdy do mnie nie przemawiał. Ostatni raz bluzę z kapturem kupiłam sobie chyba w podstawówce czy gimnazjum, chociaż nawet wtedy  wyglądała ona bardziej dziewczęco niż sportowo. Nie wiem czy to dobrze czy źle, że nie chodzę w adidasach, luźnych bluzach, a dresowe spodnie zakładam tylko do sprzątania (chyba nie ma wygodniejszych spodni do chodzenia ‘po domu’)  i szczerze mówiąc nie mam zamiaru się nad tym zastanawiać :). Lubię ubrania dziewczęce i kobiece, takie w których w 100% czuję się kobietą. To poczucie kobiecości zawsze dają mi sukienki czy spódnice, bo przecież  łatwo można sobie wyobrazić mężczyznę w dresie, za to w sukience już zdecydowanie mniej ;). Tak więc może tu akurat tkwi odpowiedź dlaczego styl sportowca nie jest dla mnie, a zarazem wyjaśnia dlaczego znalazłam sobie w nim upodobanie będąc w gimnazjum, gdy mój  umysł czuł się bardziej dziewczynką niż kobietą i często miał skłonności do buntu.
Gdyby ktoś kazał zrobić mi listę najbardziej pożądanych przeze mnie ubrań, bluza znalazłaby się pewnie na szarym końcu ( o ile w ogóle znalazłaby się na tej liście)..tak byłoby zapewne do tej pory gdym całkowicie przypadkiem nie znalazła tej o to cudownej bluzy z motywem kociej twarzy, puszystym kapturem i słodkimi uszami! Chyba dawno nie byłam, aż tak zadowolona z nieplanowanego zakupu, bo nie dość, że jest bardzo wygodna i ciepła, to niezwykle urocza, a na jesienno-zimowe wieczory będzie idealna :)

bluza- New Look, jeansy- New Look, Torba- New Yorker, kurtka-sh, buty- no name


20 komentarzy:

  1. śliczna bluza! może faktycznie te o sportowym charakterze wydają się bardziej dla panów, ale jak widać wyjątek potwierdza regułę i można czasem natknąć się na coś co zupełnie nas zaskoczy ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz!♥
    Kochana chciałam zaprosić Cię na konkurs świąteczny na moim blogu, do wygrania jest kupon na zakup wybranych bucików ♥
    http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2012/11/competition-with-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. (Musiałam poprawić, bo nie dawało mi to spokoju)
    Chciałabym takie buty:D I lubię tę piosenkę:) Masz bardzo dobry gust:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet bardzo lubię, dziękuję :)

      Usuń
  5. Przepiękna bluza i buciki;)
    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To, czy czujemy się kobietą, czy nie, jest wewnątrz nas. Ubrania są na drugim miejscu. Czasami można czuć się seksownie w bluzie z kapturem, innym razem mało kobieco w balowej sukni. To zależy od nastawienia ;)
    W każdym razie, Twój zestaw jest świetny :) Swobodny i miejski. Bluza jest genialna! ;)

    Pozdrawiam i obserwuję,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna bluza ;)
    Ja też raczej wybieram dziewczęce ubrania, wolę sukienki, spódniczki, kwiatki, kolory... Ale w zimniejsze dni ubieram moją ukochaną (i jedyną w mojej szafie)bluzę z croppa z kwiatowym napisem '13' ;) Jest mega milusia i ciepła :)
    Dodaję Cię do observ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziewczęca ta twoja bluza :)
    Na codzień do szkoły uwielbiam bluzy i jeansy,dlatego,że sa praktyczne i bardzo wygodne :)

    http://drawingfashionreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze :) Co za śliczny zestaw: bluza po prostu genialna, włosy masz urocze :*

    Świetny blog, zaobserwuję bo szkoda byłoby zrobić przeciwnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze zdjęcie mnie zachwyciło :) jesteś piękna :D

    http://aniomodzieanioszyciu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. It is really really perfect! Awesome!

    Also invite you to visit my blog y-yulia-yudina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluza <3
    wydaje się być ciepła bardzo, w taki dzień jak dziś tylko pozazdrościć :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale uroczo wyglasz! Fajny masz styl, cudowna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia <3
    obserwuję !
    Zapraszam do mnie :
    http://amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobnie, tyle że moja ulubiona bluza jest w Bambiego z bajki Disney'a :) Generalnie bardzo fajnym pomysłem jest łączenie dziewczęcego stylu z casual clothes w stylu bluza (tak jak u Ciebie)albo luźny t-shirt. Ciekawa jestem jak wyglądałaby Twoja stylizacja na siłownię - bo tam już dresy są raczej nieodzowne - i czy udałoby Ci się jakoś połączyć z nimi dziewczęce dodatki.
    Ale to tak sobie tylko gdybam, nie namawiam :)Pozdrawiam i nie mogę się doczekać kolejnej notki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz, a bluza jest świetna ! :)

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ale loczki ! mega ;> slicznie wygladasz ;>

    zapraszam do mojego konkursu- do wygrania biżuteria!
    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/12/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia i cały zestaw bardzo fajny :)
    Wesołych Świąt!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń