sobota, 27 października 2012

Mix... :)






























15 komentarzy:

  1. great inspiration!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog! bardzo podobają mi się fryzury z pierwszych zdjęć, zawsze jestem na siebie zła za to, że jeśli chodzi o włosy to nie potrafię zbyt wiele z nimi zrobić
    spódniczka w kratkę i torebka z tego samego zdjęcia <3
    dodaję do obserwowanych i będę tutaj zaglądać!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne inspiracje! Wzroku nie mogę oderwać od tych kobiecych koronek i błyskotek!

    Zapraszam do siebie na zakupy :)
    Promocje i konkursy czekają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Każde kolejne zdjęcie podobało mi się coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne inspiracje. Większość z nich mam skopiowaną na mój folder w komputerze. Wszystkie z nich mają w sobie to coś, że nie można oderwać od nich wzroku !

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne inspiracje ; )

    Zapraszam na konkurs do wygrania bransoletka i komin ( zgłosiły się tylko 4 osoby, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną : ))

    OdpowiedzUsuń
  7. such a stunning inspirational blog!Im in love with it!Want to read more & more! Would you like to follow each other dear?
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. so lovely!

    Want to follow each other?following u already
    Brigita R.
    http://indie-somnium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieska spódnica jest przegenialna!!! <3
    Od razu widać jaki jest ulubiony kolor autorki :)
    M.

    OdpowiedzUsuń