piątek, 7 września 2012

Wolna jak ptak..kobieca jak Bizuu

Postów tego typu jak dziś będzie zapewne niewiele na moim blogu, bo pokazywanie kolekcji marek i ich ocenianie wydaje mi się zupełnie nie potrzebne. Każdy ma inny gust i styl, przez co dla jednych kolekcja może być niezwykłym inspirującym odkryciem, na które można byłoby patrzeć z podziwem godzinami marząc o tym by zdobyć chociaż jedną kreację z tego niesamowitego dzieła projektanta, dla drugich zaś kolejną nic nie wnoszącą, z której z trudem możemy wybrać góra dwie rzeczy, które bylibyśmy w stanie na siebie założyć. Dlatego na moim blogu na pewno nie znajdziecie zdjęć wszystkich nowo 'wypuszczonych' kolekcji, z których będę wybierała te, najlepsze według mnie, bo często musiałabym robić to na siłę.
Jesienna kolekcja marki Bizuu to "coś" czego tak naprawdę dawno nie widziałam i chyba nigdy  nie zdarzyło się żeby spodobały mi się na prawdę WSZYSTKIE projekty. Niezwykle kobieca (czyli tak jak lubię), bardzo stylowa i elegancka, zaskakująca nietypowymi krojami, tkaninami, kolekcja po prostu podbiła moje serce, do tego stopnia, że postanowiłam zamieścić tutaj prawie wszystkie kreacje. Najbardziej urzekły mnie chyba sukienki, chociaż płaszcze są również niebanalne i od kilku dni znalazły się na liście rzeczy w moim mniemaniu idealnych. :)
Dodaję także kilka zdjęć z fantastycznej sesji zdjęciowej promującej kolekcję.


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz